Djelokrug rada UO za financije, javnu nabavu i naplatu prihoda

U Upravnom odjelu za financije, javnu nabavu i naplatu prihoda obavljaju se sljedeći poslovi:

Izrada nacrta prijedloga i nadzor izvršenja proračuna, izrada godišnjeg i polugodišnjeg izvješća o izvršenju proračuna, praćenje ostvarivanja proračunskih prihoda i rashoda Grada, popis duga, izdanih jamstava i zajmova te izvještavanje ministarstva nadležnog za financije, pribavljanje suglasnosti za zaduživanje Grada i davanje jamstava, evidencija o danim i primljenim jamstvima i garancijama, organizacija i provedba poslova iz sustava financijskog upravljanja i kontrola, razmatranja prijedloga i usklađivanje financijskih planova proračunskih korisnika s procijenjenim prihodima i primicima, kontrola korištenja proračunskih sredstava i poslovi financijske kontrole trgovačkih društava i ustanova u vlasništvu Grada, financijsko-računovodstveni poslovi, obavljanje blagajničkog poslovanja i poslova likvidature, kontiranje i knjiženje knjigovodstvene dokumentacije, vođenje materijalnog knjigovodstva, izrada periodičnih obračuna, obračun i isplata plaća, platnog prometa i fakturiranje prihoda, poslovi riznice proračuna Grada i proračunskih korisnika, poslovi evidencije i naplate zakonskih i potraživanja temeljem akata Grada od fizičkih i pravnih osoba, knjigovodstveno evidentiranje imovine Grada i izrada bilance dugotrajne imovine, ustrojavanje analitičke evidencije dugotrajne nefinancijske imovine po vrsti, količini i vrijednosti (nabavna i otpisana), priprema i koordiniranje popisa imovine i obveza, kontrola ispravnosti popisnih lista dugotrajne i druge imovine, u suradnji s drugim upravnim tijelima predlaže gradonačelniku mjere za naplatu potraživanja i odluku o otpisu nenaplativih i zastarjelih potraživanja, prijava tražbina Grada u stečajnom i predstečajnom postupku, koordinacija i suradnja s Državnim uredom za reviziju prilikom godišnjeg nadzora financijskog poslovanja Grada, pripremanje analitičkih izvješća i očitovanja na utvrđeni revizijski nalaz, predlaganje mjera za unapređenje financijskog poslovanja Grada i koordiniranje aktivnosti vezanih za financijsko upravljanje i kontrole te vođenje brige o načelima dobrog financijskog upravljanja u upravnim tijelima, razmatranje prijedloga i izrada financijskih planova s procijenjenim prihodima i primicima, poslovi javne nabave za sva upravna tijela na temelju dostavljenih prijedloga upravnih tijela, izrada prijedloga plana nabave Grada, provođenje postupka javne nabave, izrada ugovora o javnoj nabavi, vođenje evidencije o provedenim postupcima i sklopljenim ugovorima, izrada potrebnih izvješća, kao i drugi poslovi koji su po svojoj prirodi vezani za postupak javne nabave, poslovi utvrđivanja komunalne naknade, naknade za uređenje voda, i drugih naknada koje po svojoj prirodi spadaju u djelokrug upravnog tijela, donošenje rješenja za plaćanje tih naknada, naplata i donošenje rješenja u postupku ovrhe, naplata gradskih poreza, naknada i svih gradskih prihoda čija naplata nije povjerena drugom upravnom tijelu, vođenje upravnog postupka u postupcima donošenja rješenja za plaćanje naknada, u žalbenim postupcima te u postupcima prisilne naplate, poslovi jednostavne javne nabave roba, usluga i radova sukladno djelokrugu poslova upravnog odjela, izvršavanje i nadzor provođenja općih i pojedinačnih akata Gradskog vijeća i gradonačelnika, izrada nacrta i prijedloga zaključaka, izvješća, programa, planova, odluka, ugovora i drugih akata iz nadležnosti upravnog odjela koje donosi Gradsko vijeće i gradonačelnik, stručni, upravni i drugi poslovi u svezi sjednica radnih tijela Gradskog vijeća i gradonačelnika osnovanih temeljem odluke Gradskog vijeća i posebnih propisa za poslove iz nadležnosti upravnog odjela te drugi poslovi koji temeljem zakona, drugih propisa, akata Grada ili po svojoj prirodi spadaju u djelokrug upravnog odjela.

Broj računa za redovno poslovanje Grada Kaštela je:
IBAN:
HR79 2390 0011 8181 0000 4 – Proračun Grada Kaštela
SWIFT: HPBZHR2X
OIB Grada Kaštela: 08727843572
BAR KODOVI ZA PLAĆANJA RAZNIH VRSTA PRIHODA (link)

U Upravnom tijelu kao unutarnje ustrojstvene jedinice ustrojavaju se:

1. Odsjek za proračun i financije, u kojem se obavljaju poslovi koji se odnose na izradu proračuna, izvještaja o izvršenju proračuna i ostalih izvještaja, lokalna riznica, financijsko upravljanje i kontrole, nadzor izvršenja proračuna, financijsko-računovodstveni poslovi, blagajničko poslovanje te analitičke evidencije u skladu za zakonom i podzakonskim aktima te ostali računovodstveni poslovi.

1.1. Pododsjek za računovodstvo

1.2. Pododsjek financijske operative

1.3. Pododsjek za naplatu prihoda

2. Odsjek za javnu nabavu, u kojem se obavljaju poslovi javne nabave za sva upravna tijela na temelju dostavljenih prijedloga upravnih tijela, izrada prijedloga plana nabave Grada, provođenje postupka javne nabave, izrada ugovora o javnoj nabavi, vođenje evidencije o provedenim postupcima i sklopljenim ugovorima, izrada potrebnih izvješća, poslovi jednostavne javne nabave roba, usluga i radova sukladno djelokrugu poslova upravnog odjela, kao i drugi poslovi koji su po svojoj prirodi vezani za postupak javne nabave.

Zakoni i propisi koji se odnose na područje rada Odjela:

Proračun:

Računovodstvo proračuna i gradske riznice:

Gradski porezi i ostali prihodi:

Financijska operativa i platni promet gradske riznice:

Financijsko upravljanje i kontrole:

Podijeli
Skip to content