Čelnici Grada na konferenciji za novinare

presgradonacelnik22Gradonačelnik Ivan Udovičić održao je prvu konferenciju za novinare na kojoj su sudjelovali i njegovi zamjenici, Mili Novak i Zoran Bonacin, te predsjednik Gradskog vijeća Denis Ivanović.

U nastavku donosimo izjave, te odgovore na postavljena novinarska pitanja.

Gradonačelnik Ivan Udovičić:

„Pri preuzimanju dužnosti naslijedili smo proračunski dug od 15 milijuna kuna. Što se prihoda tiče, oni se očekuju veći u odnosu na prethodnu godinu za 8 do 10 milijuna kuna, prije svega zahvaljujući drugačije raspoređenim porezima te prihodima od legalizacije. U svakom slučaju, prihodi će na kraju ove godine biti daleko manji od planiranih 140 milijuna kuna.

Rashodi su u prethodnom periodu značajno povećani za troškove za plaće za zaposlene, troškovi za vrtiće povećali su se za 4 milijuna kuna godišnje te rashodi od 2 milijuna kuna godišnje za Zeleno i modro.

Posvetili smo se racionalizaciji troškova i u idućoj godini ćemo sanirati dugove, smanjiti rashode te za 2015. godinu pripremiti proračun za sufinanciranje projekata iz EU fondova.

Od značajnijih projekata izdvajam otvaranje nove škole i završetak radova na pristupnom putu za školu uz horizontalnu i vertikalnu signalizaciju. Privodimo kraju pregovore s izvođačem na vrtiću Maslina o nastavku radova, a cilj je što skorije otvaranje vrtića kao i dovršetak radova na groblju u Kaštel Starom.

Bude li investicija, a ima naznaka da hoće, u idućoj godini planiramo nastavak radova na vodoopskrbnoj mreži u Rudinama, u sustavu Lukšić-Radun, u Sućurcu te pripremi dokumentacije za vodospremu Gomilica-Kambelovac“.

Zamjenik gradonačelnika Mili Novak;

„Od 15. rujna 2013. g. počinje sanacija 50 postojećih kanalizacijskih ispusta, koji završavaju izravno u more te će veći dio do ljeta 2014.g. biti saniran i priključen na kolektore Eko sustava. Na taj će se način značajno povećati čistoća mora.

Pokrenuli smo izradu baze projekata Grada Kaštela u kojoj ćemo točno popisati projekte i u kojoj su fazi spremnosti. Cilj nam je stvoriti sustav koji bi omogućio trajno praćenje potreba i inicijativa na području Grada Kaštela te njihovo apliciranje na europske i druge međunarodne izvore financiranja. Već za nekoliko dana prijavit ćemo projekt koji se odnosi na uključivanje osoba s invaliditetom na tržište rada kroz razne edukacije i poticanje zelenog i socijalnog poduzetništva.“

Zamjenik gradonačelnika Zoran Bonacin;

“Najprije se želim zahvaliti i čestitati organizatorima ovogodišnjeg Kaštelanskog kulturnog i zabavnog ljeta. Sadržaj je bio zaista raznovrstan tako da je svatko mogao pronaći nešto za sebe. Od slijedeće godine morat ćemo drugačije pristupiti organizaciji ljetnih kulturnih i zabavnih događanja i to prije svega zbog potrebe racionalizacije troškova”.

Odgovor gradonačelnika na pitanje novinara o racionalizaciji troškova:

„Nakon nove sistematizacije moguće je da će doći do smanjenja troškova prema zaposlenicima, a moguć je i poneki otkaz, ali o tome sad ne mogu govoriti. Isto tako, pokušat ćemo smanjiti i troškove prema gradskim institucijama. Svakako ćemo učiniti sve da te troškove smanjimo ili bar da fiksne troškove u 2014/15. ne povećavamo. Nastojat ćemo sa postojećim kapacitetima pokriti sve što imamo jer moramo osigurati sredstva za Europske fondove u 2015/16. godini, a znamo da je lokalna zajednica dužna subvencionirate te projekte sa 20 do 50 posto po pojedinim programima“.

Odgovor gradonačelnika na pitanje o subvencioniranju prijevoza :

„Što se subvencije učeničkog prijevoza tiče, do sada je taj prijevoz bio subvencioniran od strane županije i lokalne samouprave, međutim, prema zakonu, država bi trebala subvencionirati prijevoz sa iznosom od 75 posto, a ostatak bi trebale preuzeti jedinice lokalne samouprave. Upravo smo u procesu usklađivanja tih detalja, jer na taj način Grad Kaštela sigurno bi imao manje izdatke za prijevoz učenika“

Foto: Ante Majić

Video prilog s konferencije za novinare objavljen u vijestima TV Jadran i Kronici grada Kaštela

[vimeo]https://vimeo.com/74377007 [/vimeo]

 

 

Podijeli
Skip to content