U Upravnom odjelu za poslove Gradonačelnika i stručne poslove obavljaju se sljedeći poslovi:
Poslovi pripreme, organiziranja i održavanja sjednica Gradskog vijeća i njegovih radnih tijela utvrđenih aktom o radnim tijelima te sjednica radnih tijela Gradskog vijeća i gradonačelnika osnovanih temeljem posebnih propisa za poslove iz nadležnosti upravnog odjela, ostali stručni i upravni, pravni, savjetodavni, protokolarni i administrativni poslovi u svezi s djelokrugom rada gradonačelnika i zamjenika gradonačelnika, predsjednika, potpredsjednika i članova Gradskog vijeća, poslovi iz područja mjesne samouprave, poslovi u svezi ostvarivanja prava na pristup informacijama, zaštite osobnih podataka, ravnopravnosti spolova, poslovi u vezi Savjeta mladih, nacionalnih manjina, poslovi razvoja informacijskog sustava i sustava upravljanja dokumentima te provedbenih mjera i standarda informacijske sigurnosti, poslovi informatizacije gradske uprave, te izrada, praćenje i održavanje informatičkog sustava, službenih mrežnih stranica Grada, te sustava komunikacije i on-line usluga građanima u okviru izgradnje e-uprave, priprema Službenog glasnika za tisak i objava na službenim stranicama, poslovi planiranja, nabave, upravljanja i održavanja računalno-komunikacijskih resursa, nadzor nad radom mreže te osiguravanje sigurnosti i zaštite podataka, priprema odgovarajućih poslova u vezi javnosti rada tijela Grada i to putem informiranja građana izravno, putem medija, službenih mrežnih stranica Grada i društvenih mreža, poslovi uključivanja građana i ostale zainteresirane javnosti u rad Gradske uprave i u postupke donošenja odluka putem on line komunikacijskih kanala, poslovi koji se odnose na odnose s javnošću, poslovi u svezi s službenim protokolom, protokolarnim primanjima i prigodnim događanjima, poslovi razvijanja međugradske i međunarodne suradnje te suradnje s gradovima prijateljima, poslovi u svezi postupanja po predstavkama i pritužbama građana na rad upravnih tijela Grada, poslovi jednostavne javne nabave roba, usluga i radova sukladno djelokrugu poslova upravnog odjela, izrada nacrta i prijedloga zaključaka, izvješća, programa, planova, odluka, ugovora i drugih akata iz nadležnosti upravnog odjela koje donosi Gradsko vijeće i gradonačelnik te ukoliko pripremanje takvih akata ne spada u nadležnost drugih upravnih tijela, izvršavanje i nadzor provođenja općih i pojedinačnih akata Gradskog vijeća i gradonačelnika, uređivanje akata koje donosi Gradsko vijeće, organiziranje njihove objave i dostavljanje nadležnim tijelima i subjektima radi izvršenja te drugi poslovi koji temeljem zakona, akata Grada, drugih propisa ili po svojoj prirodi spadaju u djelokrug upravnog odjela.
U Upravnom odjelu ustrojavaju se sljedeće unutarnje ustrojstvene jedinice:
1. Odsjek za poslove Gradskog vijeća, u kojem se obavljaju poslovi pripreme sjednica Gradskog vijeća i njegovih radnih tijela te sjednica radnih tijela Gradskog vijeća i Gradonačelnika osnovanih temeljem posebnih propisa za poslove iz nadležnosti upravnog odjela, poslovi iz područja mjesne samouprave, ravnopravnosti spolova, Savjeta mladih, nacionalnih manjina i javnih priznanja.
2. Odsjek za informatiku, u kojem se obavljaju poslovi razvoja informacijskog sustava i sustava upravljanja dokumentima te provedbenih mjera i standarda informacijske sigurnosti, poslovi informatizacije gradske uprave, te izrada, praćenje i održavanje informatičkog sustava, te sustava komunikacije i on-line usluga građanima u okviru izgradnje e-uprave, poslovi planiranja, nabave, upravljanja i održavanja računalno-komunikacijskih resursa, nadzora nad radom mreže te osiguravanja sigurnosti i zaštite podataka.
3. Odsjek za savjetodavne poslove, u kojem se obavljaju stručni i savjetodavni poslovi za gradonačelnika iz područja razvoja gospodarstva, posebno razvoja poljoprivrede, ribarstva, obrta te prometne infrastrukture.