Grad Kaštela je temeljem članka 198. stavka 3. Zakona o javnoj nabavi (Narodne novine 120/16) prije pokretanja otvorenog ili ograničenog postupka javne nabave za nabavu radova ili postupka javne nabave velike vrijednosti za nabavu robe ili usluga, obvezan staviti opis predmeta nabave, tehničke specifikacije, kriterije za kvalitativni odabir gospodarskog subjekta, kriterije za odabir ponude i posebne uvjete za izvršenje ugovora na prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima u trajanju od najmanje pet dana.
Nakon provedenog savjetovanja javni naručitelj obvezan je razmotriti sve primjedbe i prijedloge zainteresiranih gospodarskih subjekata, izraditi izvješće o prihvaćenim i neprihvaćenim primjedbama i prijedlozima te ga objaviti na internetskim stranicama.
Grad Kaštela, Braće Radić 1, 21212 Kaštel Sućurac, kao javni naručitelj priprema provedbu otvorenog postupka javne nabave za predmet nabave ” Izgradnja fekalne kanalizacije u ulicama Milinkovo, Mila gora, Podlukovo i Cesta Ivana Pavla II u Kaštel Gomilici, E-MV 19/17″.
Naručitelj objavljuje nacrt Dokumentacije o nabavi s prilozima te poziva sve zainteresirane gospodarske subjekte da nakasnije dana 02.11.2017.godine do 12:00 sati dostave eventualne primjedbe i prijedloge s naznakom o kojem se predmetu nabave radi na adresu elektroničke pošte: javna.nabava@kastela.hr
Nacrt dokumentacije o nabavi
pdf (488,15 KB)
Prijedlog ugovora
pdf (203,58 KB)
Izvedbeni projekt
pdf (5,71 MB)
Troškovnik
xlsx (39,01 KB)
ESPD-obrazac
doc (196 KB)
Izvjesce o prethodnom savjetovanju
pdf (388,24 KB)
Grad Kaštela, Braće Radić 1, 21212 Kaštel Sućurac, kao javni naručitelj priprema provedbu otvorenog postupka javne nabave za predmet nabave ” Uređenje okoliša oko crkve Kraljice Mučenika u Radunu i sanacija dijela Puta Malačke, E-MV 4/17,”.
Naručitelj objavljuje nacrt Dokumentacije o nabavi s prilozima te poziva sve zainteresirane gospodarske subjekte da u roku od pet dana od dana objave ove obavijesti o prethodnom savjetovanju odnosno nakasnije dana 11.04.2017.godine dostave eventualne primjedbe i prijedloge s naznakom o kojem se predmetu nabave radi na adresu elektroničke pošte: javna.nabava@kastela.hr.
pdf (578,23 KB)
pdf (261,88 KB)
TD E-245-16-Troškovnik
xlsx (23,81 KB)
TD-24-16-Troškovnik
xlsx (84,9 KB)
Troškovnik – Rekapitulacija
xlsx (9,53 KB)
Izvješće o prethodnom savjetovanju
pdf (379,68 KB)
Grad Kaštela, Braće Radić 1, 21212 Kaštel Sućurac, kao javni naručitelj priprema provedbu otvorenog postupka javne nabave za predmet nabave ” Izgradnja zgrade Mjesnog odbora Radun, E-MV 7/17″.
pdf (406,36 KB)
pdf (147,59 KB)
xlsx (155,31 KB)
pdf (369,07 KB)
Ova web-stranica koristi kolačiće. Kolačiće upotrebljavamo kako bismo personalizirali sadržaj i oglase, omogućili značajke društvenih medija i analizirali promet. Isto tako, podatke o vašoj upotrebi naše web-lokacije dijelimo s partnerima za društvene medije, oglašavanje i analizu, a oni ih mogu kombinirati s drugim podacima koje ste im pružili ili koje su prikupili dok ste upotrebljavali njihove usluge. Kolačići su male tekstne datoteke kojima se koriste internetske stranice kako bi unaprijedile korisničko iskustvo. Zakon dopušta spremanje kolačića na vaš uređaj ako je izričito potreban za rad stranice. Za sve ostale vrste kolačića potrebno nam je vaše dopuštenje. Ove stranice koriste različite vrste kolačića. Neke kolačiće postavljaju usluge trećih strana koje se prikazuju na našim stranicama.